اخبارتوصیه شدهیافته های علمی7 راه ساده برای مبارزه با اضطراب

ژوئن 17, 2023by hakimanmodir1
https://hakimanteb.com/wp-content/uploads/2023/06/pexels-anna-tarazevich-6712297-scaled-e1687003299520-1280x1440.jpg

در این مقاله قصد داریم شما را با 7 راه ساده برای مبارزه با اضطراب آشنا کنیم که با انجام آن‌ها می‌توان کنترل ذهن را تا حدودی در دست گرفت و از اضطراب جلوگیری نمود.

اضطراب به درجات مختلفی تقسیم می‌شود اما چه شدید باشد و چه خفیف می‌تواند زندگی فرد را با مشکلات جدی مواجه کند و همچنین آسیب زیادی به سلامتی او وارد نماید.

مدیتیشن:

قطعا اولین راه حلی که به ذهن همه ما می‌رسد انجام تمرینات مدیتیشن و به اصطلاح ریلکسیشن می‌باشد. این روش تاثیر بسیار زیادی در آرام‌سازی ذهن شما دارد.

نکته مثبتی که درباره آن وجود دارد این است که نیازی به پرداخت هزینه و ثبت‌نام در کلاس‌ها را نداشته و تنها به کمک جستجو در گوگل می‌توانید به روش‌های درست انجام مدیتیشن دست پیدا کنید.

خط خطی کردن:

زمانی برای نوشتن، نقاشی کردن یا حتی خط خطی کردن اختصاص دهید. کافیست روزانه چند دقیقه‌‌ای را صرف این کار کنید. این تمرین مانند زنگ تفریح برای ذهنتان بوده و خلاقیت شما را افزایش می‌دهد. این کار به شما این امکان را می‌دهد که با یک تیر چند نشان بزنید و اضطراب خود را کنترل کنید.

کپسول نرون و اینر روهه

پیاده‌روی:

پیاده‌روی روشی ساده و درعین حال معجزه‌آسا برای کنترل اضطراب می‌باشد. سعی کنید از حواستان بیش از پیش استفاده کنید. مثلا در حین پیاده‌روی به نسیمی که به صورتتان می‌خورد یا صداهای اطراف بیشتر توجه کنید. اگر پیاده‌روی در زمان زیاد و مسیر طولانی در ابتدا برایتان دشوار است با مقدار کم شروع کنید و هر روز به آن اضافه کنید. این روش نیز مانند روش‌های دیگر کم هزینه بوده و از اضطرابتان می‌کاهد.

نگاه کردن به طبیعت:

دیدن با نگاه کردن بسیار متفاوت است. شاید تا الان فقط محیط اطرافتان را می‌دیدید، از این پس سعی کنید بیشتر نگاه کنید. نگاه کردن به طبیعت به ویژه آسمان و ستارگان تاثیر مثبتی بر کنترل اضطراب دارد. سعی کنید در راه رفتن به محل  کار، خرید خانه و … چند لحظه‌ای درنگ کرده و کمی به آسمان نگاه کنید و نفس عمیق بکشید.

نوشیدن چای و دمنوش:

از چای و دمنوش‌های آرامش‌بخش کمک بگیرید. زمانی را برای درست کردن نوشیدنیتان صرف کرده و تمام مراحل را با دقت و تمرکز و با حوصله انجام دهید. علاوه‌بر اینکه نوشیدن چای و دمنوش به خودی خود باعث کنترل اضطراب می‌شوند، آماده‌سازی آن‌ها نیز در این راه به شما کمک می‌کنند.

کپسول نرون و اینر روهه

تمرکز کردن:

اگر درحال انجام کاری هستید، سعی کنید تمام حواستان را به آن کار اختصاص دهید و پرش ذهنی خود را به حداقل برسانید. بله، قطعا این تمرین دشوار است اما به مرور زمان انجام آن برای شما ساده‌تر می‌شود. در ابتدا می‌توانید 5 دقیقه-5 دقیقه این کار را انجام دهید. مثلا با خودتان قرار بگذارید که درحین انجام یک کار به مدت 5 دقیقه فقط و فقط روی آن تمرکز کنید و کم‌کم این زمان را افزایش دهید.

Me Time!

زمان‌هایی را فقط و فقط به خودتان اختصاص دهید. مثلا هنگام استراحت و قبل از خواب یا زمان غذا خوردن، گوشی تلفنتان را دور از خود بگذارید و آن  لحظات را فقط به خودتان اختصاص دهید.

در انتها می‌خواهیم مکملی مناسب برای افزایش احساس آرامش و کاهش سطح اضطراب معرفی می‌کنیم:

کپسول نرون و اینر روهه یوروویتال حاوی عصاره گیاهان بادرنجبویه، والرین (سنبل الطیب)، رازک و آمینو اسید تریپتوفان به‌همراه ویتامین‌های B است که به حفظ سلامت سیستم عصبی، افزایش احساس آرامش، کاهش سطح اضطراب و بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند.

با کلیک کردن بر روی لینک بالا می‌توانید با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

یک دیدگاه

  • Avatar
    کبری

    ژوئن 18, 2023 در 13:43

    عالییییی

    پاسخ

نظر دهید

Your email address will not be published.